Existuje několik důvodů, proč se baterie zařízení Ploom X Advanced nenabíjí.
1. Váš USB kabel není pravděpodobně správně připojený. Zkontrolujte, zda je vše zapojeno.
2. Váš USB kabel může být poškozený. Propojte zařízení Ploom X Advanced a napájecí adaptér s jiným USB kabelem. Nejlepší je použít USB kabel určený speciálně pro Ploom X. Pokud ho nemáte, použijte USB kabel od značkového výrobce a zkontrolujte, zda má stejnou specifikaci a napětí (5 V) s nabíjecím proudem 1,5 A.
3. Resetujte zařízení Ploom X Advanced. Nejprve sejměte přední panel. Pokud nevíte, jak postupovat, podívejte se na naše video.
4. Doufáme, že vám podařilo zařízení Ploom X Advanced nabít. Pokud však resetování problém neodstranilo, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle 800 88 55 22 nebo nám napište prostřednictvím online formuláře.