Jak mohu uplatnit záruční reklamaci?

Pokud jste zboží nekoupili na stránkách www.ploom.cz, obraťte se prosím pro uplatnění záruky na společnost, u níž jste produkt koupili. Podmínky pro uplatnění záruky pro nákup prostřednictvím www.ploom.cz najdete v našich obchodních podmínkách nebo se obraťte na zákaznickou podporu Ploom, kde získáte pomoc. 

Provedeme několik testů, abychom zjistili, v čem je problém, a zda můžeme váš Ploom X opravit.

 

Pokud jste zakoupili zařízení nebo startovací balíček od hostesky, máte na zařízení 2 roky záruky.

Vaše zařízení můžete vrátit nebo vyměnit u společnosti Noe's (s.r.o. IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749, Detail plátce DPH).

Proveďte prosím následující kroky:

  • stáhněte si a vyplňte tento formulář pro vrácení,
  • zkopírujte a připojte svůj nákupní účet,
  • zabalte své zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedenými dokumenty do samostatné krabice.

Adresa pro doručení zboží poštou: Mezi vodami 1895/17, Modřany, 143 00, Praha, Noe's, s.r.o.

Přístup na webové stránky a k výrobkům Ploom mají pouze stávající dospělí kuřáci. Výrobky Ploom nejsou pomůckou pro odvykání kouření a stejně jako všechny tabákové výrobky nejsou bez rizika.

Bylo vám již 18 let?

Ano