Pokud jste zboží nekoupili na stránkách www.ploom.cz, obraťte se prosím pro uplatnění záruky na společnost, u níž jste produkt koupili. Podmínky pro uplatnění záruky pro nákup prostřednictvím www.ploom.cz najdete v našich obchodních podmínkách nebo se obraťte na zákaznickou podporu Ploom, kde získáte pomoc.
Provedeme několik testů, abychom zjistili, v čem je problém, a zda můžeme váš Ploom X opravit.
Pokud jste zakoupili zařízení nebo startovací balíček od hostesky, máte na zařízení 2 roky záruky.
Vaše zařízení můžete vrátit nebo vyměnit u společnosti Noe's (s.r.o. IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749, Detail plátce DPH).
Proveďte prosím následující kroky:
Adresa pro doručení zboží poštou: Mezi vodami 1895/17, Modřany, 143 00, Praha, Noe's, s.r.o.