Jak mohu uplatnit záruční reklamaci?
Než se rozhodnete uplatnit reklamaci v rámci záruky, resetujte prosím své zařízení (viz video s postupem zde) – možná se tím váš problém vyřeší.
Pro uplatnění nároku na záruční plnění je podstatné, kde jste výrobek zakoupili.
1) V maloobchodní prodejně: Pokud jste výrobek zakoupili v maloobchodní prodejně, přineste jej do prodejny, kde jste jej zakoupili, nebo do kterékoli jiné prodejny ze stejného řetězce.
- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).
- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit.
- Budete požádáni, abyste personálu předložili doklad o nákupu.
2) Na www.ploom.cz: Pokud jste výrobek zakoupili v našem e-shopu, zašlete jej naší pověřené společnosti Squadro (IČO: 24839213, DIČ: CZ24839213). Úplné podmínky uplatňování nároků ze záruky u zboží zakoupeného prostřednictvím webu www.ploom.cz naleznete v našich obchodních podmínkách nebo se můžete obrátit na naše oddělení zákaznické podpory Ploom, kde vám poradíme.
- Máte následující nároky:
a) Záruka vrácení peněz do 30 dnů – vztahuje se na všechny výrobky zakoupené na webu www.ploom.cz. Možné je pouze vrácení zboží.
b) 2letá záruka – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoliv problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky). Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit. Pokud vlastníte zařízení Ploom X Advanced, výměna bude provedena za nové zařízení Ploom AURA.
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Squadro:
a) pro uplatnění záruky vrácení peněz do 30 dnů Formulář - odstoupení od kupní smlouvy
b) pro uplatnění 2leté záruky Formulář - uplatňování práv ze záruky
- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedeným dokumentem zabalte do samostatné krabice a zašlete na adresu: Malešická 2910/22d, 13000 - Praha, Žižkov.
3) Od hostesky / na akci / v Ploom pop up stores: Pokud jste výrobek zakoupili od hostesky nebo v našich Ploom pop up stores, zašlete jej prosím naší pověřené společnosti Noe's, s. r. o. (IČO: 25697749, DIČ: CZ25697749) nebo navštivte jakýkoli z našich Ploom pop up stores, kde vám s reklamací rádi pomůžeme.
- Máte nárok na záruční dobu v délce 2 let – vztahuje se na zařízení a příslušenství v případě jejich poškození nebo jakéhokoli problému, který může zařízení způsobit (náplně nejsou zahrnuty do této záruky).
- Můžete si vybrat, zda chcete výrobek vrátit, nebo vyměnit (na vyměněný výrobek platí 2letá záruka od data nákupu původního zařízení). Pokud vlastníte zařízení Ploom X Advanced, výměna bude provedena za nové zařízení Ploom AURA.
- V případě reklamace poštou, prosím, vyplňte formulář pro vrácení zboží společnosti Noe's a přiložte k němu kopii svého dokladu o nákupu.
- Zařízení s veškerým příslušenstvím a výše uvedenými dokumenty zabalte do samostatné krabice a zašlete na adresu: Noe's, s. r. o., Mezi Vodami 1895/17, 143 00 Praha – Modřany.
- V případě reklamace osobně – přineste své zařízení Ploom s veškerým příslušenstvím a dokladem o nákupu do jednoho z našich Ploom pop up stores, kde vám ho můžeme vyměnit za nové. Pokud vlastníte zařízení Ploom X Advanced, výměna bude provedena za nové zařízení Ploom AURA.
Aktuální Ploom kiosky:
• OC Letňany (více zde),
• OC Palác Pardubice,
• OC Futurum Ostrava,
• OC Europark Praha – Štěrboholy (více zde),
• OC Palladium – Ploom Xperience zóna.
- Co je Ploom?
- Proč si vybrat Ploom?
- Je Ploom bezpečnější než cigarety?
- Je Ploom vape nebo cigareta?
- Jaké jsou tabákové náplně?
- Co jsou zahřívané tabákové výrobky?
- Co je ActivBlend?
- Co je HeatFlow?
- Vytváří Ploom kouř?
- Jak voní Ploom?
- Produkuje Ploom popel?
- Mohu si vzít do letadla?
- Mohu vzít Ploom a tabákové náplně do zahraničí?
- Co je Ploom AURA?
- Jaké režimy zahřívání nabízí Ploom AURA?
- Jaká je výdrž baterie u Ploom AURA?
- Jak spáruji Ploom AURA s aplikací?
- Můžu si u Ploom AURA nastavit intenzitu chuti?
- Jak dlouho trvá zahřátí náplně u Ploom AURA?
- Lze Ploom AURA používat bez aplikace?
- Jak poprvé spustíte svůj Ploom AURA?
- Jak nabíjet Ploom AURA?
- Jak čistit Ploom AURA?
- Jak resetovat Ploom AURA?
- Jak poznám, že je Ploom AURA plně nabitý?
- Mám Ploom X Advanced. Mohu i tak získat podporu?
- Jak ukončím relaci na zařízení Ploom?
- Jak dlouho trvá, než náplně vychladnou?
- Co je Ploom Cube?
- Je Ploom Cube kompatibilní s Ploom AURA?
- Jak se Ploom Cube nabíjí?
- Jaká je doba nabíjení a výdrž Ploom Cube?
- Jak poznám, že je Ploom Cube plně nabité?
- Má Ploom Cube zámek proti neautorizovanému použití?
- Co znamenají vibrace a LED u Ploom Cube?
- Jak ukončím relaci na zařízení Ploom?
- Jak dlouho trvá, než náplně vychladnou?
- Kde mohu Ploom X Advanced používat?
- Kolikrát za sebou mohu Ploom X Advanced použít na jedno nabití?
- Kde se zapíná Ploom X Advanced?
- Jak ukončím relaci na zařízení Ploom?
- Jak dlouho trvá, než náplně vychladnou?
- Kdy mám uzamknout svůj Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced nefunguje. Jak mám postupovat?
- Ploom X Advanced se nenabíjí. Jak mám postupovat?
- Jak dlouho trvá, než se Ploom X Advanced plně nabije?
- Jak resetovat Ploom X Advanced?
- V čem je Ploom X Advanced jedinečný?
- Co je Ploom X Advanced?
- Jak se Ploom X Advanced používá?
- Jak se Ploom X Advanced čistí?
- Jak se Ploom X Advanced nabíjí?
- Je Ploom X Advanced voděodolný?
- Kde najdu registrační kód ke svému Ploom X Advanced?
- Co když během používání sundám přední panel?
- Jak nastavím ruční zámek na zařízení Ploom X Advanced?
- Jak odstraním ruční zámek ze zařízení Ploom X Advanced?
- Jak funguje přední panel na zařízení Ploom X Advanced?
- Proč není na náplních uvedeno datum spotřeby?
- Rozdíly zahřívaného tabáku, cigarety a doutníku
- Obsahují tabákové náplně propylenglykol?
- Produkují tabákové náplně dehet?
- Co je ActivBlend?
- Jsou náplně Ploom kompatibilní s jinými výrobky?
- Mohu se zařízením Ploom používat náplň od jiného výrobce?
- Mohu použít jinou tabákovou náplň ve svém Ploom X?
- Kdy mám vyměnit tabákovou náplň?
- Kolik potáhnutí vydrží Ploom?
- Jak vytáhnout uvíznutou tabákovou náplň?
- Poškodím zařízení Ploom vložením náplně příliš hluboko?
- Tabáková náplň se při užívání pohybuje. Je to v pořádku?
- Jaký druh tabákové směsi je v mých tabákových náplních?
- Co je to Camel?
- Odkud pochází tabák Camel?
- Kdo vyrábí tabákové náplně Camel?
- Jak silný je tabák značky Camel?
- Jak se liší zahřívaný tabák od toho v cigaretách?
- Co se děje s Camel tabákem v zahřívači a cigaretě?
- Budou tyto nové náplně fungovat v mém stávajícím zařízení Ploom X Advanced?
- Mají nové náplně jinou chuť?
- Změnili jste tabák v náplních?
- Proč náplně vypadají jinak?
- Co je CleanSeal technologie?
- Změnila se chuť náplní Camel?
- Proč už si nekoupím ochucené náplně?
- Jaké náplně si mohu koupit od 23.října 2023?
- Jaké náplně si od 23.října 2023 nekoupím?
- Doručuje Ploom své zboží mimo Českou republiku?
- Jaké oblasti pokrývá služba SuperPloomer?
- Kterou doručovací službu Ploom využívá?
- Jak mohu sledovat svou objednávku, kterou mi veze SuperPloomer?
- Kde se nachází má objednávka?
- Mohu změnit adresu nebo termín doručení u SuperPloomera?
- Jak zruším svou objednávku?
- Jak mohu službu SuperPloomer využít?
- Vrátíte mi peníze za zrušenou objednávku?
- Jaké produkty mi SuperPloomer doručí?