Chytřejší zážitek na dosah
Přizpůsobte si zážitek
Různé režimy zahřívání, délky a intenzity — přesně podle vaší chuti.
Najděte své zařízení
Pomocí funkce Device Radar snadno zjistíte, kde se vaše zařízení nachází.
Mějte vše pod kontrolou
Přehled o baterii, nastavení i zabezpečení zařízení na jednom místě.
Ploom aplikace pro iOS
Jak si aplikaci zpřístupnitStáhněte si prohlížeč Bluefy
Z App Store si do mobilu stáhněte prohlížeč Bluefy Web BLE Browser. Potom znovu navštivte tuto stránku (nebo zkopírujte její URL, abyste se na ni znovu dostali) a pokračujte na krok číslo 2.
Přejděte do webové Ploom aplikace pro iOS*
Po instalaci aplikace Bluefy stačí kliknout na tlačítko níže a přejít přímo do Ploom aplikace. Pokud odkaz nefunguje, zkopírujte tuto URL: app.ploom.com a vložte ji do navigační lišty v aplikaci Bluefy.
Spárujte své zařízení Ploom AURA
Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů nebo si vytvořte účet, abyste mohli zařízení spárovat. Podrobné pokyny najdete v našem videu níže nebo v sekci častých dotazů.
Pro instalaci a správné fungování aplikace musíte mít mobilní telefon s operačním systémem iOS, a to ve verzi 17 nebo v novější. Na starších operačních systémech aplikace nebude fungovat.
Ploom aplikace pro Android
Jak aplikaci nainstalovatSpárujte své zařízení Ploom AURA
Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů nebo si vytvořte účet, abyste mohli zařízení spárovat. Podrobné pokyny najdete v našem videu níže nebo v sekci častých dotazů.
Pro instalaci a správné fungování aplikace musíte mít mobilní telefon s operačním systémem Android, a to ve verzi 13 nebo v novější. Na starších operačních systémech aplikace nebude fungovat.
Podívejte se, jak spárovat vaše zařízení
Připojené zařízení AURA
Ploom AURA je elegantní a chytrý způsob, jak si vychutnat zahřívaný tabák. Jediné zařízení, které je jednoduché na používání, intuitivní a praktické – přináší opravdovou chuť tabáku s nádechem stylu a postará se o příjemný zážitek kdykoli si přejete.
Jsme tu pro vás
Odborníci z týmu zákaznické podpory Ploom vám pomohou využít aplikaci naplno – s okamžitou podporou a osobním poradenstvím, aby byl váš Ploom zážitek co nejlepší.
Často kladené otázky – aplikace Ploom
Získejte plnou kontrolu nad svým zařízením Ploom AURA a vylepšete svůj zážitek ze zahřívaného tabáku.
Ploom aplikace nabízí tyto funkce:
1. Režimy vyhřívání: Přizpůsobte si svůj zážitek s Ploom pomocí různých režimů zahřívání tabáku. Nastavte si intenzitu zahřívání, délku relace – a najděte variantu, která bude vyhovovat vašemu vkusu. Můžete si zvolit tyto režimy zahřívání tabáku:
- Jemný
- Vyvážený
- Intenzivní
- Úsporný
2. Device Radar: Najděte své zařízení Ploom AURA sledováním jeho poslední známé polohy včetně polohy na mapě.
3. Informace o stavu: Kontrolujte stav baterie a výkon zařízení v reálném čase, abyste byli vždy v obraze.
4. Aktualizace: Udržujte své zařízení vždy aktualizované a bezpečné díky automatickým aktualizacím.
Aplikaci si můžete stáhnout přímo z obchodu Google Play. Stačí vyhledat „Ploom“, klepnout na „Instalovat“ a postupovat podle pokynů na obrazovce.
Po instalaci Ploom aplikaci otevřete a spárujte své zařízení Ploom AURA, abyste mohli začít objevovat všechny funkce aplikace.
V současné době je Ploom aplikace k dispozici pro zařízení iOS prostřednictvím webové aplikace:
1. Stáhněte si prohlížeč Bluefy Web BLE Browser z App Store vyhledáním slova „Bluefy“.
2. Po instalaci otevřete Bluefy a přejděte na app.ploom.com, abyste získali přístup k webové verzi aplikace.
3. Postupujte podle pokynů na obrazovce. Poté připojte a spárujte své zařízení Ploom AURA.
Ano, Ploom aplikace je zcela zdarma včetně všech funkcí.
K přihlášení potřebujete mít existující účet Ploom. V aplikaci stačí zadat svou e-mailovou adresu a heslo. Ještě nemáte účet? Vytvořte si jej na webových stránkách Ploom zde.
Chcete-li spárovat zařízení Ploom AURA s telefonem, zapněte na telefonu Bluetooth a otevřete aplikaci Ploom. Přihlaste se nebo si vytvořte účet a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Jakmile je zařízení připojeno, můžete ho začít v aplikaci používat.
Kontaktujte Ploom pomocí jedné z níže uvedených možností. Náš tým zákaznické podpory je vám k dispozici!
- Telefon: 800 885 522 (Po – So od 8:00 do 22:00 a Ne od 9:00 do 18:00)
- Kontaktní formulář: vyplňte zde.
*Tato aplikace se pro iOS spouští pomocí webového prohlížeče. Připojení přes Bluetooth² vyžaduje prohlížeč Bluefy, které je dostupný v App Store.
Slovní značka a loga Bluetooth® jsou registrované ochranné známky společnosti Bluetooth SIG, Inc. a jakékoli použití těchto značek společností JT International SA je licencováno.